- Förälskad -

Finns det något vackrare än en solig höstdag? Jag blir på så Bra humör när det är dagar som denna. Jag Älskar hösten!



Efter att Mats kom hem igår åkte jag till Thess och käka kebabrulle med ketchup! :D Det är supergott Therese, fråga Sandra, det är hon som lärt mig! hihi.. Jag är lite tokig jag vet.
Vi tränade mig lite, så jag blir Bäst tills ja börjar jobba :) Superbra att vi verkligen Måste ses! Vi är dåliga på det annars Thess! Skönt att få prata av sig lite igår med :) Jag kommer sakna dig när du är borta!



Sandra ringde igår med! yey :) Hoppas det blir halloween middag hos Niklas, det skulle vara såå kul!! Saknar dig gumman!

Kommentarer
Postat av: Thess

Undrar om jag kommer Sakna Mig själv när jag är borta =) hehehe.. Och dig såklart!! Sen är du borta oh har vunnit Cherry Toppen när jag är tillbaka hoppas jag =)

2008-09-26 @ 15:16:54
URL: http://thesshk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0