Dare you to move

http://www.youtube.com/watch?v=uK_E7xS7AtQ

Av någon anledning fungerar det inte att lägga in youtubeinlägg för tillfället, så det får bli en länk då. Den här låten är så bra! Den är med i både Walk to Remember & One tree hill, två av mina favoriter. I like it a lot.

Idag är vi sjuka här :( Kände igår när jag och thessan kom från skogen att det började sticka i halsen. Idag har jag vita prickar i hela halsen,jätte ont och snuvig som fasen. Lilleman med. Han började innan mig så han smittade mig.. lite synd om oss faktiskt.

Sista anmälningsdag på lägenheten idag, hoppas det är nån som anmält sig. Det vet vi nog på måndag typ. Nu ska vi äta frukost och kurera oss i soffan!

Tjingelong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0