Distans

Jag HATAR att plugga på distans. Jag får aldrig tillfälle att sätta mig ner i lugn och ro och bara tänka på plugget, utan det är ständigt annat sunt omkring en närman har småbarn hemma. Jag borde kommit mycket längre än vad jag gjort!

Idag skulle jag tex sätta mig med plugget hela dagen för att få det mesta gjort, och det var då tänkt att jag skulle göra det när Mats och William var och tittade på fotboll. Hade verkligen ställt in mig på det och var superpeppad, då ska Mats helt plötsligt vara med och spela i matchen. Vips: ingen tid för plugg.

Nu har ju wille sin sovtid mellan 12.30-14.00 men ändå, han är sjuk och vaknar varannan minut och snörvlar och vill bli klappad på ryggen. Det blir rätt svårt att plugga då.

Vidare är jag SUPERpeppad och hoppas jag kommer in på lärarhögskolan. Verkar dock inte vara några problem om man tittar på tidigare statistik där lägsta intagna har legat på snittbetyg 12.
20 är högsta möjliga. Jag ligger på 16,5. Så det bör inte vara några problem. Då går jag 3,5 år, sen är jag lärare för barn från förskolan till 3:e klass (1-9 år)! Verkligen roligt tror jag!

Nu är det idol-trivia på tv4. Bara skit i år. Olga regerar hittills. 

helt undrbart men inte bra timing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0