going crazy

Kan de inte ringa snart!!?? jag blir GALEN av nervositet. Trodde de skulle ringa idag så jag har haft ont i magen och bara väntat på telefonen att ringa, men nej. Imorn kanske. FÖRHOPPINGSVIS!

Man kan få magsår för mindre.

Imorn ska vi iaf och titta på mitt drömhus som jag suktat efter på nätet i flera månader, plus gått förbi på promenad med mamma OTALIGA ggr. Det ligger i Katrineholm ett stenkast från Zarah och Mattias, man ser nog deras villa från det huset :) Det är nybyggt i år och ingen har bott i det ännu. JAG VILL HA. Helst igår. Om allt går i lås nu så kanske det blir så!



sleep tight

Kommentarer
Postat av: Zarah

weeei!!! hoppas hoppas ni får det!!! Så vi blir grannar :D

2008-09-03 @ 10:48:55
Postat av: Johanna

Vet vem som byggt huset :) Dom har själv ett hus där. Dom har velat bli av med det länge, utan att lyckats så ni får det nog! :)Men det är ingen färdig övervåning där va?

2008-09-03 @ 19:12:18
URL: http://johannanmokvist.blogg.se/
Postat av: Linda

Vet också vem som byggt det! En vän till en vän så att säga. Huset har legat ute sen januari utan att nån köpt det men då för typ över 2 mille. Får vi lån så får vi huset.

2008-09-03 @ 22:11:51
URL: http://mytreehill.blogg.se/
Postat av: Carro

Lycka te o uppdatera snart så vi får veta ifall ni får d;)

2008-09-03 @ 22:16:25
URL: http://milfens.blogg.se/
Postat av: Johanna

Aha okej. Ja det är Martins bästa kompis! Hoppas ni får ta lån då :)

2008-09-04 @ 10:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0