Leva i en flyttkartong?

Igår åkte vi och köpte kartonger inför flytten, eftersom om vi får lägenheten uthyrd tidigare än 1 december så måste vi vara klara att flytta ut rätt fort. Och att packa ihop ett helt radhus gör man inte på en natt. Därför kommer vi få leva i en flyttkartong nu fram till flytten. Suck. O FYYYY fan va jobbigt att sortera allt som ska slängas, och allt som ska med, plasta in alla ömtåliga saker, sortera alla kläder och hit och dit. Jag hatar att flytta! Just själva flytten. Och nu är det ju så låååångt vi ska flytta!! Vi måste hyra den största lastbilen man får köra på B-körkort för det blir jeevligt dyrt att sitta och åka 10 ggr mer med bil+släp!

Va jobbigt allt blev.

I alla fall, det blir nyårsfest hemma hos oss för de som vill komma :) ALLA får komma :)

Jag kommer sakna Norrköping.. jag menar city i kholm är inte att jämföra med city i Norrköping.. vill man hitta på nåt i kholm efter 8 är det rätt kört. Tror inte ens det finns någon BIO i stan!! Bara att ta spårvagn ner till stan och fika kommer jag sakna. Chai Latte med Thess :)

   

Jag kommer sakna er mest!!!! <3

Kommentarer
Postat av: Zarah

Du behöver ju inte gå ner på stan för att fika, du kan komma hem till mig då :) Om du orkar gå så långt ;) Och bio har vi faktiskt.. haha

2008-09-11 @ 10:27:05
Postat av: Linda

Nej jag vet inte, det är ju så lååångt :D Bra att det finns bio haha :D

2008-09-11 @ 11:07:01
Postat av: Thess

Jag kommer ändå inte finnas tillhands på länge i norpan så.. du klarar dig.. har en tid på dig att lära dig o göra EGEN chailatte =)

2008-09-11 @ 13:27:00
URL: http://thesshk.blogg.se/
Postat av: Carro

Grattis te huset;)

2008-09-11 @ 21:30:35
URL: http://milfens.blogg.se/
Postat av: Linda

tack tack..

2008-09-11 @ 22:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0