Packning

Gud vad grejer man har samlat på sig alltså. Jag har packat ner ca 8 kartonger och det märks knappt att jag packat nåt. Eller ja, hela datarummet är tomt på grejer, bara möbler och data kvar. Köket är nedpackat utom det vi kommer använda tills vi flyttar. Nu ska jag ge mig på vardagsrummet och packa ner lampor, vitrinskåpsinnehåll och allt i tvhyllan. Det känns jävligt skönt att packa, för då går man samtidigt igenom allt skräp man har och slänger allt onödigt.

Den 19:e september är det sista anmälningsdag på vår lägenhet om det är nån intresserad av ett renoverat fint hörnradhus på 110 kvm ;) 6500 i hyra! Anmäl er på hnab.se isåfall på albert engströms gata 85!

Hoppas vi får den uthyrd snabbt. Vill flytta Nu ju :) Vill ju hinna flytta in nu under hösten. Jag fullkomligt ÄLSKAR hösten och vill ju spendera den i mitt egna nya hus med skogen och alla färger som utsikt! :)

Ska ringa och anmäla Wille på dagis idag i kholm. De har ingen kö på förskolorna, det är positivt!

Nu är det nån som luktar misstänksamt i brallan här. Bäst att fixa! Sen blir det lunch och lite mer packning!

Ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0