Spänning!!

OJOJOJOJ vilket bra avsnitt av One tree hill det var ikväll!!! OMG!!! :D Så jäkla spännande så jag dör!! Så ska man vänta en hel jävla vecka på och få se vad som händer!! aaaaah, har ni inte sett nåt avsnitt av OTH så ska ni helt klart se DET avsnittet! Ni kommer va fast direkt!! Bästa avsnittet hittills!!!!

Oj oj

Bra dag idag verkar det som :) förutom böterna jag fick på ett åkband?

Idag shoppades det på stan, och fikades CHAI LATTE *mmm* med Thess och Carina och Frida :)
Thess hjärtat, har saknat dig.

Nu ska jag TVINGA Mats att se på avsnittet av oth, för det var så jävla bra.
Jag vill flytta nu, längtar och hoppas :)

Natti natti :)

Kommentarer
Postat av: Thess

klart vi Tror på Det, du vet friendships never dies ;)!! Lovar att vi ska träffas mer när jag kommer hem.. iaf försöka =) chaii latte MORE! =)

2008-09-10 @ 08:36:00
URL: http://thesshk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0