Therese going awayparty

Jätte kul kväll igår, hoppas vi lyckades göra din kväll rolig vi som var kvar! Såg ut som det :) Kommer sakna dig så sjukt mycket. Allt blev så verkligt igår att du ska verkligen åka!

Jag bad DJ'n att säga i högtalarna att Therese ska åka till spanien  i 6 månader och att vi kommer sakna henne, och Jenny kom på bästa låtvalet: Kom hem :) Då var det inte långt till tårar hos varken mig eller Jenny. Men guuud vad kul det var :)

Lika kul va det när vi andades in helium hahaha.. ja andades in en hel ballong och sjöng Leende guld bruna ögon haha :D

Nej, en riktigt bra kväll igår var det. Hoppas inte avslutet förstörde allt för dig hjärtat.

Nu ska vi åka till katrineholm och våldgästa mamma och pappa några timmar. Äta nåt gott med, jag är VRÅLhungrig.

Kisses and hugs

Kommentarer
Postat av: Thess

avslutet var även det toppen, jag fick ju bada ;)

2008-09-28 @ 20:10:51
URL: http://thesshk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0