Varför blir man förvånad?

Jag förvånas nästan dagligen över vilka Ärke-puckon det finns på vår jord. Var har dessa människor växt upp? Är det föräldrarnas och deras omgivnings fel att de utvecklats till människor kapabla att tex våldta, mörda, ens fundera på att röra ett barn sexuellt, plåga ett djur till döds, osv osv eller föds de med något sorts hjärnfel? Listan kan göras Mil lång med SJUKA saker människor gör mot allt och alla på denna jord! Det gör mig så sjukt äcklad!! Vad finns i dessa människors huvuden? Vilka tankar och känslor får de att kliva över spärren som vi normala människor aldrig skulle ha en vildaste tanke på att göra? Vissa dagar rycker jag på axlarna och tänker, så länge det inte händer mig bara. Andra dagar skulle jag kunna korsa land och rike för att banka skiten ur dessa människor. Idag är en sån dag.

Ingen jag känner har blivit mördad eller ofredad på något sätt, tro inte det. Men Hur i hela världen kan en människa finna nöje i att sitta och mixtra ihop diverse virus i en torrent, döpa den till något eftertraktat material, och lägga ut den så folk kan ladda ner det? Vad får de ut av detta?? Jag tror ärligt det är alla datorföretag som planterar ut virus på nätet, och lejer folk för att sprida virus, så företagen kan tjäna pengar på privatpersoner som måste lämna in datorn för lagning! Eller köpa virusprogram och liknande. Det är vad jag tror!

Världen är en sjuk plats!! Och just när man tror sig förstå sig på den så rycken den bort marken under fötterna på en.

Nu ska jag lämna denna värld en stund och bege mig in i One Tree Hills värld. Än en gång.
Varför blir man fortfarande förvånad över människan?

Kommentarer
Postat av: Carro

D senaste som e så jävla SJUKT e den nya våldtäks drogen.. Rohypnol blandat me steliricerings medel för hästar! D garanterar att tjejen man våltar inte blir gravid, me slutar även me att tjejen blir steril för livet o inte kan få barn.. NÅNSIN! SJUKT!!!

2008-09-23 @ 22:17:36
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0