WOHOO!

Vi var på banken igår i Katrineholm och gick igenom husplanerna med de. Vi fick prata med en JÄTTE trevlig kvinna. En normal människa helt enkelt, i jämförelse med de ägg vi tidigare varit i kontakt med på banker. Hon lyssnade faktiskt på oss, kors i taket!


Hur som helst så blir vi beviljade lån för huset!!!!!! :D Under förutsättning att jag får jobbet/nåt av jobben jag sökt naturligtvis. Men nåt ska jag väl få hoppas jag.

fatta, får jag jobbet flyttar vi till hus :)

får veta nästa vecka senast om jag får jobbet. Jag pratade med de igår, och de sa att jag låg bra till, men att de samtidigt träffat många trevliga människor så ÄN kunde de inte ge besked men jag var defnitift med i matchen. Förstår att det är svårt, det var nog över tusen personer som sökte. Men jag hoppas! :)

Nu ska jag mysa med William lite och se om det finns fler jobb att söka.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0