Augustifesten!

Nu har den dragit igång :) Superkul.

Igår var vi med Calle och Elin och såg på fyrverkerier, och idag gick jag och älsklingen och åt på highlanders och to varsin öl, sen gick vi vidare till wasa parken där det var rixfm festival! FY fään vad folk det var! Har nog aldig sett så mycket folk på en sån grej i norrköping förr.

Man såg halvdant och jag var halvt döv när jag gick därifrån men det var mysigt ändå.

Imorn kommer älskade Zarah och Mattias hit för att grilla, dricka lite, ta en sväng på marknaden och till öltältet!
Får se om jag ser mor och far imorn med.

Nu väntar sängen, och imorn arbets-äckel-förmedlingen. Finns det nåt värre?

Gjorde en hårförlängning idag också, hon blev suuupernöjd, jag också faktiskt. Hoppas Sandra och jag kan sammastråla nån dag snart så vi också kan få i lite löshår :)

Nu ska jag lägga mig i sängen och drömma om min älskade underbara son! Han kommer på lördag för pappa ville också gå lite på marknaden :) Saknar honom sååå!

Han har börjat slänga ur sig dom roligaste orden alltså.. och börjat sätta ihop meningar. Det är så jäkla roligt att höra de! Nathalie har en favoritfras som hon säger sisådär... 45 gånger om dagen :D

"JA HADE DEEEEN!!"

haha.. De är så söta ihop. Och wille bara retas :D Vilket par.

Sov så gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0