Long time no see

nu är det länge sen jag skrev, och känner ärligt talat att jag inte orkar blogga. Har hänt så mycket på sista tiden och jag vet inte var jag ska börja så det är bättre att inte säga nåt alls.

jul har varit o hela den biten och i år var det bara jobbigt. Roligt självklart att se William på sin andra julafton, men annars var det bara jobbigt. Mycket folk, mycket städa osv. Tycker vi hoppar över jul nästa år ;)

Jag har nu varit ledig i 9 dagar från jobbet, den sk julledigheten. Det har varit otroligt tråkigt. Roligt och skönt att få vara med william men i övrigt har jag varit så rastlös. Imorgon är det jobb igen och det ska bli så kul och skönt att få komma ut lite. Träffa alla igen och prata ikapp sig om vad som hänt i deras liv.

Ikväll fick William hälsa på mormor lite medan jag och mats var hos zarah och forss för pizza, film och chips. Jag fick ju då välja film (4 att välja på) och jag valde den med jude law, för han är ju en riktig läckerbit. FY FAN vilken kass film. Jag kan helt ärligt säga att det var den sämsta film jag någonsin sett. Och tror ni mig inte så se den själva. Skuggspel hette den. Helt jävla sjuk film och vi satt och bara skrattade åt hur sjuk och dålig den var! Zarah gick iväg och tvättade haha.. så dålig var den. Inte ens sevärd. Ingenstans!

För nån vecka sen fick jag en inbjudan till Adecco Star Awards som ska hållas den 23 januari. Den ska jag självklart belysa med min närvaro tillsammans med Sandra, Emil, Carlos och alla andra från Adecco. Det blir middag, underhållning och prisutdelning för bl.a årets nykomling, årets rookie och årets adecco ambasadör. Kvällen avslutas i baren och sen sover jag hos någon i Norrköping. Bussen hem går nämligen kl 23.00 och det känner jag är liite för tidigt att kasta in handduken redan då om man ändå ska festa till det. Blir säkert efterfest hos nån av mina kollegor också och det vill man inte missa vill jag lova.

Nu ska jag dock kasta in handduken för ikväll och hoppas arbetsdagen imorgon går bra.

sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0