God morgon!

Vaknade imorse bredvid en superglad liten William, och en trött Nathalie och Emil!
Mysigt! :) Fast lite trångt i en 160 säng med fyra pers ;)

Nu har vi ätit frukost med barnen, samt tittat på favoriten på youtube med alla låtar från disneydags som vi såg när vi var små!                                     http://www.youtube.com/watch?v=lRpYy2UVqTc&feature=related

Snart ska jag lämna William hos Mats och Kristin och åka och hämta en släpkärra och köra mina saker till emil. Jag ska få sova i min säng inatt :)

Kommer sakna Wille så enormt mycket :( Han har varit så glad den här veckan och han är ju alltid så himla snäll min lilla kille..

Blev så besviken på Mats den här veckan.. Han har inte ringt sin son EN enda gång, inte ens frågat efter honom om han mår bra när jag har ringt Mats.. :( Igår skickade jag ett sms där jag frågade om han ville säga god natt till sin son, för william pekade på telefonen hela tiden igår och sa PAPPAA! Men Mats svarade inte. Han var väl för upptagen med Kristin. Sånt där får mig att se rött alltså. Sin egen son går före vilken annan idiot som helst, flickvän eller ej! Så är det bara. Han ska vara tillgänglig hela tiden ifall att nåt händer William, eller om jag behöver nå honom ang Wille i övrigt. Det är som att han inte anser sig vara pappa den veckan jag har William.

Jag ringer minsann min son varje dag, varför vill inte han göra det? :( Tycker så synd om William, han förtjänar så jävla mycket mer av sin pappa.

Nej nu ska jag umgås sista stunden med min UNDERBARA son!


Kommentarer
Postat av: Helena

Härligt glad liten pojke du har =)

2009-03-30 @ 08:54:27
URL: http://helenis.bloggagratis.se/
Postat av: Carro

Nu e du sådär kass på o blogga igen;p

2009-04-08 @ 15:13:27
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0