Jag saknar er!!!

Jag har saknat mina vänner nåt ENORMT de senaste månaderna. Mitt liv har bestått av tårar, bråk, tjafs, bortförklaringar och hat i flera månader nu, men nu har jag äntligen tagit mig ur all skit och livet ser så jävla ljust ut!!!
Jag hoppas bara ni, mina älskade vänner, inte har gett upp om mig :(

Jag finns här, hoppas ni finns där!

Allt är verkligen kanon nu, jag mår så jävla bra. Bortsett från att jag saknar mina vänner massor. Thess, Zarah, Elin, Sandra.. ni är mitt allt!! Få ut mig på roligt nu flickor! :) Jag har varit inspärrad i 8 år, hallå!? :D

Jag och Emil ska flytta ihop i ektorp 1 maj, allt går jättebra med William, jobb (än så länge) och Mats har hittat sig en ny (34 år gammal måste tilläggas, passar väl honom den torrbollen!!).
Än så länge sitter vi lite ihop fortfarande pga huset och att allt är så nytt med varannan vecka med William, men det är verkligen en lättnad att han är ett avslutat kapitel i mitt liv. Jag mår så jääävla bra över det!! En sten har släppt från hjärtat och knuten i magen är bortblåst!

Jag är så jäkla kär och galen i min Emil, trodde verkligen inte det gick att känna såhär. Han är mitt allt!!

På söndag flyttar jag lite kartonger och min säng till emil. Vill inte ha Mats o hans nya i min säng liksom. Och jag litar inte på honom så jag tar hit den.

Nu ska jag gå och väcka älsklingen i soffan och så ska vi mysa lite med film, godis och läsk *mums*

VÄNNER! Kidnappa mig på skoj!


Kommentarer
Postat av: Carro

Vi har haft lite polare här nu ikväll o käkat gott o så, så kom vi in på roliga filmer o du o ja bara MÅSTE ses o kolla på "Tillsammans" o "Den bästa sommaren" :D Hahah! Dom e inte d samma utan dig:D Hoppas allt e bra annars o hör av dig när du flyttat te norrköping igen. PUSS!!

2009-03-28 @ 21:30:06
URL: http://milfens.blogg.se/
Postat av: thess

Ja vill alltid göra roliga saker så för helvete lägg ner kalendern och bli lite spontan!!! som att hänka me på aqua för exempel hahah..

2009-03-29 @ 12:49:28
URL: http://thesshk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0