Underbar helg

Den här veckan som gått har jag varit barnledig, Emil också, så vi har fått tid för varandra. Helt magiskt :)

Det händer nya saker varje dag just nu och det har blivit så mycket att berätta så jag inte orkar blogga om det känner jag. Ni som är mig nära vet om allt och det räcker för mig!

Min fina lägenhet jag ska flytta in i 1 maj är inte längre min fina lägenhet, det är VÅR fina lägenhet. 1 juli flyttar min andra hälft in :)

Vi kommer ha grillkvällar till tusen i sommar, så titta gärna förbi! Fotbollsgatan 21 ;)

En sak jag måste få dela med världen är att mitt ex, mitt barns pappa, har en 32-årig tant till flickvän som har en son på 6 år :D Alltså jag kan inte annat än skratta så jag dör. Han är 24! haha... De har träffats i två veckor och älskar varann? hm, inte va? :D

Hur som helst, nu detta år blir det till att spara för oss! Jag, Emil, Zarah och Mattias ska åka på en USA resa, vi ska bila genom en rad städer. Från San Fransisco till San Diego, där passerar vi bla grand canyon, las vegas, hollywood och mkt mer! Ett oförglömligt minne kommer det bli. Så nu ska vi leva snålt. Resan var faktiskt helt okej i pris, 15 000 per person två veckor, flyg, hotell i varje stad och hyra av bil med fria mil. Allt ingår, det enda vi behöver är fickpengar! Så det blir det till att åka på sommaren 2010!

Jag blir troligtvis kvar på ericsson också, så det känns kanon :) Två löner är aldrig fel när man ska spara!

I helgen kom Zarah och Mattias hit och vi spelade bowling och åt tacos och skrattade så vi dog :D Så kul har jag inte haft på länge!!! Tack gumman :)

Sen igår hade Emil fixat med vin, ost och kex och en massa ljus och mys för oss, och efter det åkte vi till Danne som hade inflyttningsfest och drack oss lite fulla :) Tog taxi hem vid tolv-halv ett ca. Vi hade det jääätte mysigt hemma och allt var underbart. Jag älskar min pojkvän :)

Nu ska jag mysa med honom. HA en bra dag, snart kommer william hit :) SAKNAR HONOM SÅ JAG DÖR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0