Vem har tid att blogga längre?

Tiden räcker liksom inte till.

Jag ligger hemma i nya lägenheten och har magsjuka. William hade det i förrgår, troligtvis fick han det på dagis. Han har smittat mig, nathalie och jennifer. Emil har klarat sig än så länge, men vi får se hur det går. Bara han inte blir sjuk ikväll för då ska vi på bio!! Vi ska gå på premiären av Änglar och demoner. Kommer vara så jävla bra. Häftigt att veta att man varit på alla ställena i filmen bara ett par dagar efter att det spelades in :) Synd att vi missade tom hanks med en vecka dock :(

Jaha, livet är underbart. Trivs as bra på jobbet och as bra med min emil och våra barn i nya lägenheten.

Snart får vi nytapetserat här hemma också så då blir det ännu finare :) Har hittat en sjukt snygg tapet på bauhaus vi ska köpa. Hyresbostäder sätter upp det åt oss.

Ska försöka mig på att måla färdigt utemöblerna till helgen, det är inget vidare att bara halva gruppen är målad och klar ;) Vi vill ju kunna sitta på våran fina altan!

Nehe nu ska jag lägga mig och vila lite, och leka lite med Wille.

see you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0