Bella's bracelet

Den här vackra skapelsen har jag beställt från USA för 460 kronor. Det är en kopia av armbandet Bella får från Edward och Jacob i Eclipse. Jag tyckte det var så himla vackert så jag var tvungen att beställa det. Tillverkaren gör det för hand!! Äkta silverarmband med en unikt slipad swarovskikristall och en 24-karat guldvarg. Det finns bara ETT exemplar av detta armband. Häftigt och vackert!





Här ska ni få lite tips på underbara låtar!

If you find her av Future of Forestry
Flightless bird, American mouth av Iron & Wine
Never think av Robert Pattinson (huvudrollsinnehavaren i Twilight)
Let me sign av Robert Pattinson

Nu ska jag bege mig in i den fjärde och sista boken i The Twilight Saga

Jag vill inte att det ska ta slut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0