Ok jag är besatt..

Kan inte förneka det. Än en gång har jag blivit besatt av en bok. Förra gången var det Harry Potter och Dan Brown's böcker, denna gång är det Twilight och de tre uppföljarna. Kan inte sluta tänka på historien och vill bara gräva ner näsan i böckerna igen och stanna där. Har aldrig läst något så bra beskrivet, man känner sig som en del av historien och det är hemskt att det är slut :(

Det är inte normalt Linda.

Nu är det iaf bestämt att jag ska gå på "new moon" på bio 20 november kanske överdrivet många gånger. 4 gånger närmare bestämt.

Emil
Therese
Zarah
Betty

Någon mer som vill gå? Jag tar alla tillfällen jag kan att se denna film :)

Om en vecka landar FÖRHOPPNINGSVIS min iphone i brevlådan. Har väntat 6 veckor nu :( Då ska jag lägga in all musik jag kan hitta. Saknar min ipod jag sålde bara för att jag skulle få en iphone. Om jag hade vetat att jag skulle få vänta en halv livstid hade jag haft den kvar. Hopplös romantiker som jag är måste jag ha min dagliga dos av smörlåtar och vill det helst när jag ska sova. Lyssna på underbar musik och drömma sig bort.

That's me, en drömmare. Suck.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0